5 Comentarii

  1. 1

    client

    Are perfecta dreptate !! Si eu am patit sa fie un pret la raft si altul mai mare la casa !Profita ca in general cumparatorii iau mai multe produse si nu verifica pe fiecare in parte,dar cand cumperi 2-3 produse observi imediat diferenta si cand reclami te trimite la biroul informatii sa-ti dea dif.de pret ,Acolo mai stai cateva minute sa completeze un formular,sa samnezi si problena e „rezolvata”bine mersi,dar numai din punctul lor de vedere !Sa mearga un jurnalist si sa vada acest tabel cu zeci de persoane trecute la „diferenta de pret”!!

    Reply
  2. 2

    Anonim

    Domnul este pus pe tot felul de reclamații.

    Reply
  3. 3

    Puiu

    Eu nu pot să înţeleg cum un asemenea jurnalist mai are loc la Argeşul. Un astfel de jurnalist ,reclamagiu , nu poate să aibă mulţi admiratori ,aşa că m-am decis să fiu eu unul dintre ei.Mie îmi plac oamenii ăştia care lovesc în hoţi şi cozi de topor.Este jurnalistul care şi-a riscat pielea ca să ne arate şi nouă cum se fură lemnele la Vidraru, şi căruia i s-a lungit gâtul şi i s-au tocit nervii aşteptând răspuns de la cele cinci instituţii care se ocupă, crede dânsul şi noi, de paza pădurilor. Un jurnalist fără orientare,care nu găseşte alte subiecte ,din câte sunt posibile, decât cele cu referire la furturi. Dar trebuie să ai” tupeu” cu carul, să spui în ziar că oamenii de la cea mai mare multinaţională te păcălesc cu produse expirate sau promoţii fictive.Şi, apoi , să nu ai puţină fineţe să cedezi sentimental în faţa unei doamne, şefă, dar prost plătită, care te acuză că umbli prin magazin croit să ştergi nişte cifre?! O doamnă care cu siguranţă a uitat că este româncă şi lucrează „temporal „, aşa cum mi-a zis mie o şefă din astea , într-un alt magazin Kaufland, care căuta să-mi demonstreze că nu înţeleg preţul de la raft, greşit de altfel şi demonstrat până la urmă.Rog redacţia să ia măsuri cu acest jurnalist, să-l premieze!

    Dle Puiu, tocmai am discutat la telefon cu colegul Gabriel Lixandru şi am decis amândoi ca mâine, la şedinţa de dimineaţă, să-l reclamăm pe colegul Flavius Petrescu la directorul nostru, dl Golescu. O să cerem să fie penalizat aspru, cu o primă pe măsura a ceea ce a scris aici mai sus. Să-i fie învăţătură de minte!

    Reply
  4. 4

    Anonim

    Domnul pentru asta vine in magazin.Dupa cum spune ,a mai făcut și alte reclamații.in lipsă de subiecte sau așteaptă ceva drept răsplată.

    Stimate domn Anonim, colegul nostru s-a dus în magazin ca să cumpere de-ale gurii. Nu ca să vă streseze personalul. Da, a mai făcut şi alte reclamaţii la magazinul dv. Dacă, să spunem, Kaufland îl fură pe un client de-al său de cinci ori, el, clientul, ce să facă? Să reclame doar o singură dată? Sau să reclame de câte ori Kaufland îl înşeală?

    Nu vă îngrijoraţi că n-am avea subiecte. Numai prăvălia Kaufland din Piteşti ne dă mai multe decât putem noi scrie. Colegul Petrescu nu aşteaptă nicio răsplată de la dv. Ne răsplăteşte pe toţi, de două ori pe lună, în 15 şi în 28, patronul ziarului. De la dv, nici autorul textului, şi nici restul piteştenilor, nu aşteaptă vreo răsplată.
    Aşteptăm cu toţii să fiţi cinstiţi, să nu ne furaţi, să nu ne înşelaţi şi să ne respectaţi pentru banii – mulţi – pe care vi-i plătim. Aşteptăm să ne trataţi pe noi, clienţii dv români, exact ca şi pe cei germani. Nu sunteţi în Bangladesh sau în Paraguay aici, ci într-o ţară la fel de europeană ca şi aia de unde aţi venit.
    Şi încă un lucru: dacă tot vă puneţi angajaţii să posteze comentarii pe saitul nostru sau pe conturile noastre de pe reţelele de socializare, puneţi-i să se şi semneze. Noi, cei de la ziarul Argeşul, ne semnăm şi ne asumăm întotdeauna ceea ce scriem. La dv, la Kaufland, cum stau lucrurile?
    Aţi priceput ceva din ce-am scris aici, mega, ultra, super concern german ce sunteţi?
    Sorin SIMION

    Reply
    1. 4.1

      Anonim

      Domnule,nu sunt angajaț Kaufland,dar articolele domnului Flavius doar la atât se rezumă.I am urmărit articolele și de aceea știu.Cei de la Kaufland dacă au greșit , există OPC, dar aici clar este vorba de mai mult .Are domnul interes.Iar dacă vrem sa fim tratați cu afară, trebuie sa demonstrezi că ai bun simț.Ce dacă ești client,ești mai întâi om.Cum tratezi așa ți se va răspunde.Nu ți convine te duci in altă parte.Astea s cazuri izolate cu oameni josnici.

      Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.