2 Comentarii

  1. 1

    Puiu

    De departe nu mi se pare o stire. Mai bine ca mine, autorul articolului realizeaza ca stirea ar fi fost in cazul in care ne spunea ca o banca si-a sevit clientul si l-a ajutat la greu. Asta ar fi iesit din obisnuit.
    Faptul ca 70/ din banci nu au platit impozit pe profit in ultimii 5 ani, adica 31 de banci , si ca lista lor va fi publicata pana maine, ma fac nerabdator. Daca ma gandesc la cei care au fost evacuati de banci si au ramas pe drumuri si la cei care zilnic sunt stresati sa plateasca ratele, ma apuca o scarba totala. Foarte multi cetateni stiu ce inseamna amenintarile, presiunile si teroarea pe care le practica bancile cu imprumutatii.Toate bancile fara exceptii. Ce imbarligaturi au cu asa zisii recuperatori, care iti iau si viata, in mod indirect, daca ai datorii. Ele sunt lasate 5 ani in voia lor in timp ce muritorul de rand este somat prin sms si cu 15 zile inainte de ziua cand are rata.Nu am nicio tangenta cu camatarii astia, am avut demult, dar am prieteni, rude care sunt in pragul disperarii.Mai vorbim dupa publicarea listei , daca nu le-or apara eminenta Romaniei ,de la Dragasani ,cu micuta lui pensie de 120000 de euro, de zici ca el este Atlas.

    Reply
  2. 2

    Florin

    Draga autorule suparat pe BRD,
    Ce s-a intamplat in benzinarie este un lucru normal, daca nu itI stii pinul cardului si iI blochezi. Daca cardul ala era furat, aveam acum un articol de genul: BRD a luat parte cu hotii, au golit cardul femeii, huooo.
    La relatii cu clientii lucreaza petarde la toate bancile, nu mai arunca cu mizerii doar in BRD.
    Un articol denigrator fara pic de verificare a mecanismului platilor electronic.
    Sfatul meu: cand efectuati tranzactii mai mari decat suma cash detinuta, asigurati-va ca aveti 2 carduri la indemana, preferabil de la banci diferite. Si nu va jucati cu PIN-ul.
    Un platitor de comision de cont curent si credit ipotecar

    Articolul nostru tocmai asta incriminează: că la relaţii cu clienţii lucrează nişte „petarde”, cum le spuneţi dv. Rolul lor ar fi să ajute clientul aflat la ananghie, nu? Dar n-o fac. Iar dacă o să aflăm de situaţii de genul acesta, petrecute la alte bănci, vă asigurăm că le vom relata fără ezitare şi pe acelea.

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.