8 Comentarii

  1. 1

    Puiu

    Însfârşit! Iată că a sosit momentul să ies din bezna totală în care mă aflam cu”zona metropolitană”, datorită domnului Gabriel Lixandru, căruia-i mulţumesc pentru asta.Acest editorial lămureşte lucrurile, stabileşte adevărul şi arată vinovaţii.
    Mă opresc la două lucruri importante subliniate de autorul editorialului:

    1.”Licitaţia organizată de Consiliul Judeţean pentru 11 trasee de transport către Ştefăneşti şi alte localităţi aflate în aceeaşi situaţie a fost blocată, evident, prin contestaţii în instanţă, fiindcă interesele unor firme sau grupuri de firme au fost şi sunt uriaşe.”
    In acest caz, cel care a asigurat transportul Inainte de licitaţie să-şi continue activitatea până la hotărârea instanţei ,astfel încât cetăţenii să nu mai fie puşi în această situaţie de nedescris.

    2. ‘Aşa s-a întâmplat şi ieri, pe zloată, când a-ncercat din nou să urce într-un microbuz ce venea dinspre Topoloveni, dar care era arhiplin.”
    Mai bine că doamna în cauză nu a reuşit să urce întun astfel de microbuz.Pericolul este imens într-un microbuz arhiplin.
    De ce arhiplin, când legea prevede să se circule numai pe locuri?

    Reply
  2. 2

    DELIA DUMITRICA

    Domnule editorialist, fiti convins ca, daca vreunul din cei ce trebuie sa ia masuri in aceasta situatie dezastruoasa sau vreun membru al familiei sale ar trebui sa se deplaseze, la serviciu sau la distractie, de la Stefanesti la Pitesti, ar fi de mult rezolvata problema. Doar ca „domnii” cu pricina, odraslele, sotii, sotiile, amantele etc. lor au, binenteles, masini personale sau de serviciu la dispozitie. Imi povestea cineva , cetatean italian, ca o ruda a sa (verisor) este senator in Canada si ca nici nu-i trece prin cap sa mearga la serviciu cu masina personala, „ca nu da bine si ca toti l-ar privi cu ochi rai”, fiindca ei folosesc mijloacele de transport in comun; doar la deplasarile lungi iau avionul, ca, altfel, trenul e pe primul loc. De aceea va spun ca semidoctii astia, care au in maini soarta unor oameni care-si castiga existenta ducandu-se la serviciu, si nu traind din a-i specula pe altii, nu-si bat capul de cum se efectueaza transportul de persoane. Apoi, ca de fiecare data, domnul comentator „Puiu” vine cu o cugetare extrem de potrivita: de ce oare vin pline microbuzele dinspre Topoloveni, daca nu au voie, prin lege, sa transporte calatori „in picioare” ?

    Reply
    1. 2.1

      Gabriel Lixandru

      Fiindcă, aşa cum am mai spus, omul, pasagerul, nu contează. Bani să iasă…

      Reply
    2. 2.2

      Gabriel Lixandru

      Pentru că, aşa cum am mai spus, în aceste cazuri nu contează omul, pasagerul. Doar banul.

      Reply
  3. 3

    Anonim

    Cred ca, in asemenea situatii, cand licitatiile sunt contestate, ar trebui gasita o solutie ,cu efecte temporare. Adica o firma de transport, eventual cea veche,sa asigure transportul, pana la aparitia unei hotarari judecatoresti definitive si irevocabile, in speta respectiva. Am inteles ca au fost contestatii intre candidati…Asta nu inseamna ca,pana la o hotarare judecatoreasca definitiva, transportul de persoane trebuie sa ramana paralizat. Poate fi efectuat ori de transportatorul caruia i-a expirat licenta, ori de cel declarat castigator (desi contestat), ori de un altul care nu a concurat pt. ruta aceea. Dar nu pot sa paralizeze,domnilor, exercitarea unui drept de interes comunitar, in favoarea unuia de interes personal!

    Reply
    1. 3.1

      Delia Dumitricā

      Ma identific pt. acest comentariu.

      Reply
      1. 3.1.1

        Gabriel Lixandru

        Mulţumesc pentru aceste comentarii.

        Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.