2 Comentarii

  1. 1

    Puiu

    Pai, eu zic sa nu ne mai rugam de nimeni. Altfel nu vad de ce ati avut atatea interventii pana acum.Cine citeste acest editorial si considera ca nu este real cap -coada, sa ridice piatra! Nu, nu sa arunce dupa dumneavoastra, ci sa-si dea cu ea in cap, poate se trezeste.Daca francezii isi ies din minti, pentru ca pana acum doar s-au enervat, nu mai zic „au revoir” , ca inca ar fi bine, dar eu cred ca zic romaneste: adio ba, adio!
    Reactia noastra trebuie sa fie exact reactia inginerului director al CNAIR, Stefan Ionita.M-a uluit declaratia lui.
    Numai un tanar care se bazeaza pe pregatirea lui poate sa sustina o asemenea cauza. Cu astfel de oameni, si am convingerea ca sunt capabili, nu cred ca trebuie sa mai luam pozitia milogului. Cred cu tarie ca nici dumnesvoastra nu va opriti aici , pentru ca vreti sa avem si autoturism si turism.

    .

    Reply
  2. 2

    lawr

    „francejii” nu vor pleca nicaieri. deoarece Marocul este neatractiv din toate punctele de vedere. Stiu exact unde se afla si cu cine au de a face, probleme lor cu soselele este mesemnifictiva deoarece nu ei au aceasta problema ci transportatorii care lucreaza cu ei. Uzina stie dor de termene si cine a purtat discutii cu directorii si buyerii lor stie despre ce vorbesc.
    asta cu sosele haideti sa fim seriosi, ele ne trebuiesc noua nu lor si apoi noi nu stim sa facem asa ceva. doar ceva furaciune, bagatul batului prin gard si aratatul pisicii ca pleaca Renault… unde cand ei ca Alianta acum ca au luat si Mituba plus Avtovaz rusesc se cam bat cu VW pentru suprematie. Unde mai vand Loganelele si Dusterelele cu inestiei zero ? Mergeti la uzinele Cleon, Flins sau Valadolid, Machelen sa vedeti investii, ba chiar Novo Mesto Slovenia unde fac noua Nissan Micra… unde sa plece ?

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.